جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهرستان میبد

۱۲ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

‎چهارمین کارگاه شعر آئینی انقلابی با همکاری جبهه فرهنگی میبد در روز جمعه مورخ 97/09/23 ، از ساعت 15 الی 17 در اداره ارشاد اسلامی برگزار شد. در این کارگاه شاعران جوان به سرایش اشعاری با موضوع مقاومت یمن پرداختند.  ‎چهارمین کارگاه شعر آئینی انقلابی با همکاری جبهه فرهنگی میبد در روز جمعه مورخ 97/09/23 ، از ساعت 15 الی 17 در اداره ارشاد اسلامی برگزار شد.

تن تن و سندبادفروش کتاب تَن تَن و سندباد ویژه کودکان و نوجوانان در مصلی آیت الله اعرافی میبد.

سیزدهمین پاتوق کتابخوانی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی میبد برگزارشد.سیزدهمین پاتوق کتابخوانی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی میبد برگزارشد. این جلسه با محوریت نقد و تحلیل کتاب یادت باشد که به خاطرات همسرشهید حمید سیاهکالی مرادی پرداخته ، برگزار شد.

سومین جلسه ماهیانه اخلاق حجه الاسلام سیدعلی یحیی زاده با موضوع لغزشگاههای جریان انقلابی در دفتر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی میبد برگزار شد. سومین جلسه ماهیانه حجه الاسلام سیدعلی یحیی زاده با موضوع لغزشگاههای جریان انقلابی

دوازدهمین کارگاه تخصصی جبهه فرهنگی با محوریت کتاب و کتابخوانی با حضور حجت الاسلام مظفر سالاری نویسنده کتاب های پر فروش “رویای نیمه شب” و “دعبل و زلفا” برگزار شد. حجت الاسلام مظفر سالاری در این جلسه با اشاره به جریان پدید آمدن کتاب دعبل و زلفا، گفت: این کتاب واکنش های مثبت زیادی را به همراه داشت و حتی در جشن امضای تجدید چهلمین چاپ کتاب در مشهد نیز تعداد زیادی از جوانان و علاقمندان حضور داشتند.وی با شرح کوتاهی بر زندگی دعبل خزائی شاعر شوریده اهل بیت ادامه داد: دعبل در سن ۹۲ سالگی و با زخمی که با زهر به بدن ایشان زده شده بود شهید شد و این نشان می دهد که این مدافع حریم ولایت در آن سن و سال هم خطر بزرگی برای دشمنان اهلبیت بوده است.نویسنده رمان پر مخاطب “رویای نیمه شب” افزود: حدود ۶ ماه صرف تحقیقات برای کتاب دعبل و زلفا شد و ۶ ماه نیز نگارش آن زمان برد و بعد از بازبینی و رفع اشکالاتی که به آن وارد شد، این کتاب به بازار نشر رسید.وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به دیدار با رهبر انقلاب و توجهی که ایشان به کتاب رویای نیمه شب داشتند، گفت: در دیدار با رهبر انقلاب در پاسخ به صحبت های نا امیدانه یکی از حاضرین در مورد مطالعه نکردن مردم، گفتم که اگر کتاب خوب نوشته شود و خوب تبلیغ و توزیع شود مردم استقبال می کنند که رهبر انقلاب نیز تایید کردند.حجت الاسلام سالاری تصریح کرد: بسیاری از مردم اصولا کتاب خوب را نمی شناسند و در انتخاب آن به مشکل می خورند و این مشکل موجب انتخاب های اشتباه و در نتیجه زدگی از کتاب را به همراه می آورد.در انتهای این جلسه حجت الاسلام سالاری بر کتاب دعبل و زلفا یادداشتی به یادگار نوشت.دوازدهمین کارگاه تخصصی جبهه فرهنگی با محوریت کتاب و کتابخوانی با حضور حجت الاسلام مظفر سالاری نویسنده کتاب های پر فروش “رویای نیمه شب” و “دعبل و زلفا” برگزار شد.

جلسه هم اندیشی برخی از اعضای مجمع عمومی جبهه فرهنگی میبد با حمیدرضا جعفری دادستان شهرستان میبد برگزار و پیرامون موضوعات و مسائل روز جامعه بحث و تبادل گفتگو صورت گرفت. این جلسه با توضیحات جعفری در مورد حدود و اختیارات و وظایف دادستانی شروع شد، و در ادامه نیز حاضرین جلسه سوالات خود را مطرح کردند. جبهه فرهنگی میبد این جلسات دوره ای را باحضور متخصصین، کارشناسان و مسئولین در حوزه های مختلف به صورت منظم پیگیری می کند.جلسه هم اندیشی برخی از اعضای مجمع عمومی جبهه فرهنگی میبد با حمیدرضا جعفری دادستان شهرستان میبد

فروش ویژه کتاب فاخر و تحسین شده از سوی رهبر معظم انقلاب «فرنگیس» در مصلی آیت الله اعرافی میبد. «فرنگیس» شامل خاطرات فرنگیس حیدرپور متولد سال 1341 در روستای اوازین است. او در حمله نظامیان عراقی به روستای محل سکونتش با یک تبر از خود در برابر سربازان ارتش بعث عراق دفاع کرد.فروش ویژه کتاب فاخر و تحسین شده از سوی رهبر معظم انقلاب «فرنگیس» در مصلی آیت الله اعرافی میبد.

جبهه فرهنگی میبد با همکاری شورای شهر، اداره ارشاد اسلامی و اداره اوقاف و امور خیریه میبد به مناسبت روز میلاد حضرت محمد مصطفی(ص) به روایت اهل سنت و آغاز هفته وحدت، ۲۳۰ جلد کتاب را به مدرسه کوثر مهمانشهر مهاجرین افغانستانی اهدا کرد.اهدای این تعداد کتاب با موضوعات تاریخی، رمان، داستان، شعر و سرگذشت زندگی افراد مشهور، به مناسبت آغاز هفته وحدت و همزمانی آن با هفته کتاب و کتابخوانی صورت گرفت.جبهه فرهنگی میبد با همکاری شورای شهر، اداره ارشاد اسلامی و اداره اوقاف و امور خیریه میبد به مناسبت روز میلاد حضرت محمد مصطفی(ص) به روایت اهل سنت و آغاز هفته وحدت، ۲۳۰ جلد کتاب را به مدرسه کوثر مهمانشهر مهاجرین افغانستانی اهدا کرد.

سومین کارگاه شعر آئینی_انقلابی با همکاری جبهه فرهنگی میبدسومین کارگاه شعر آئینی انقلابی با همکاری جبهه فرهنگی میبد در روز جمعه مورخ ۹۷/۸/۲۵ ، از ساعت ۳ تا ۵ در اداره ارشاد اسلامی برگزار شد.