جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهرستان میبد

۸ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

جشن بزرگ ترنم غدیر 3 برگزار شد.
جشن ترنم غدیر برای سومین سال متوالی توسط جبهه فرهنگی و با همکاری شهرداری میبد در امامزاده سید صدرالدین قنبر برگزار شد.

نهمین جلسه از کارگروه نویسندگی جبهه فرهنگی میبد برگزار شد.
این جلسه در اداره ارشاد میبد و با مربیگری استاد محمد علی جعفری نویسنده کتابهای پرمخاطب "عمار حلب"؛ "قصه دلبری"؛ "سربلند" و ... برگزار شد.

فروش ویژه کتاب عروسی لاکچری در مصلی آیت الله اعرافی شهرستان میبد.
مجموعه داستان عروسی لاکچری جدید ترین اثر محمد علی جعفری است این اثر مجموعه ۵ داستان کوتاه متفاوت است که در آن نویسنده دست مخاطب را می گیرد برای رساندن به صندوقچه شاه عباس …

🎥 کلیپی از سخنان محسن عمادی رییس انتشارات ابراهیم هادی در مورد فعالیت های فرهنگی مرحومه مرضیه اعیان

چهاردهمین گردهمایی جبهه فرهنگی‌ انقلاب شهرستان میبد برگزار شد.

در این مراسم که با همکاری جبهه فرهنگی انقلاب و بسیج خواهران میبد برگزار شد، یاد و خاطره مرحومه مرضیه اعیان از بانوان فرهنگی و انقلابی میبد در سالگرد درگذشت وی، گرامی داشته شد.

سرهنگ پاسدار مصطفی بهشتی فرمانده سپاه، پروین امینیان مسئول بسیج حوزه خدیجه کبری(س)، حجت الاسلام والمسلمین عباس رضایی مسئول جبهه فرهنگی و سید جواد امامی در سخنان کوتاهی از فعالیت های این بانوی انقلابی گفتند و خانم زرافشان از شاعران جوان و انقلابی شهرستان میبد نیز به شعرخوانی پرداخت.

جلسه کارگروه نویسندگی جبهه فرهنگی انقلاب میبد در کافه کتاب حسابی برگزار شد. در این دورهمی که بدون حضور استاد جعفری برگزار شد، یادداشت ها و متن های اعضا همراه با نقد و تبادل نظر قرائت شد.

هشتمین جلسه از کارگروه نویسندگی جبهه فرهنگی میبد برگزار شد. این جلسه در اداره ارشاد میبد و با مربیگری استاد محمد علی جعفری نویسنده کتابهای پرمخاطب "عمار حلب"؛

🎥 ببینید/ بازتاب خبری جلسه جبهه فرهنگی میبد با رئیس انتشارات شهید ابراهیم هادی در شبکه تابان