جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهرستان میبد

۷ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

اولین جلسه از ترم دوم کارگروه نویسندگی جبهه فرهنگی میبد در کافه کتاب حسابی برگزار شد.این جلسه با مربیگری استاد محمد علی جعفری نویسنده کتابهای پرمخاطب "عمار حلب"؛ "قصه دلبری"؛ "سربلند" و ... برگزار شد.گفتنی است ترم اول دوره نویسندگی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی میبد با استقبال و حضور  چهره های فعال و فرهنگی شهرستان با موفقیت برگزار شده بود.

جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی میبد برای حمایت از انیمیشن فاخر و تحسین شده بنیامین  بلیط این فیلم را با قیمت ویژه به نمازگزاران عرضه نمود.

جلسه اول از فصل چهارم حلقه کتابخوانی جبهه فرهنگی برگزار گردید.

در ابتدا ضرورت کار تشکیلاتی و عدم موفقیت کار غیر تشکیلاتی، وجود تمامی ارکان تشکیلات و چرایی عدم موفقیت کار تشکیلاتی مورد بحث قرار گرفت.

گزارش هشتمین فراخوان کارگروه خیری جبهه فرهنگی میبد

به همت مرکز نیکوکاری جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی میبد و عنایت خیرین و نیکوکاران عزیز، طی یک هفته فراخوان، مبلغ دومیلیون و پانصد هزار تومان جمع آوری شد که بواسطه آن، ۳۶ عدد مرغ گرم به مبلغ ۹۶۰ هزار تومان و ۳۶ بسته نیم کیلویی گوشت به مبلغ یک میلیون و پانصد و شصت هزار تومان تهیه و روز پنج شنبه بین خانواده های نیازمند شناسایی شده توزیع شد.

 دهمین کارگاه شعر آئینی انقلابی با همکاری جبهه فرهنگی میبد در عصر جمعه مورخ پانزدهم آذر ماه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میبد برگزار شد. در این کارگاه به شعر خوانی و نقد شعر شاعران جوان میبدی پرداخته شد و همچنین برنامه ریزی برای ادامه روند فعالیت های انجمن صورت گرفت.

 به همت جبهه فرهنگی شهرستان میبد و با همکاری سینما میثاق شهیدیه، فیلم سینمایی تحسین شده «منطقه پرواز ممنوع» ویژه فعالین فرهنگی میبد اکران شد.

بلیط فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» در حاشیه نماز جمعه این هفته شهرستان میبد بفروش رفت.