جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهرستان میبد

۶ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

با حضور استاد محمدعلی جعفری ششمین  و هفتمین جلسه کارگروه نویسندگی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی میبد  برگزار شد

دومین دوره کارگاه نویسندگی به همت کارگروه نویسندگی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی میبد با حضور علاقه مندان در دو سطح مقدماتی و تکمیلی در حال برگزاری است.

بیست و هفتمین فراخوان مرکز نیکوکاری جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی میبد
در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، دست در دست هم دهیم به مهر،
تا حسرت داشتن لوازم التحریر بر دل هیچ دانش آموزی نماند.

فروش ویژه کتاب «آرام جان» در مصلی آیت الله اعرافی شهرستان میبد.
این کتاب که داستان زندگی شهید حریم امنیت محمد حسین حدادیان به روایت مادرشان میباشد.

محمد حسین متولد 1374 و دانشجوی علوم سیاسی، بسیجی مخلص و پیرو خط ولایت و رهبری به طوری که به نقل از پدر بزرگوارش جز خط رهبری را قبول نداشت و در مسجد به مردم خدمت می کرد.

پنجمین جلسه کارگروه نویسندگی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی میبد با حضور استاد محمدعلی جعفری برگزار شد

دومین دوره کارگاه نویسندگی به همت کارگروه نویسندگی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی میبد با حضور علاقه مندان در دو سطح مقدماتی و تکمیلی در حال برگزاری است

فروش ویژه کتاب «کار بیانیه گام دوم انقلاب» به همت جبهه فرهنگی میبد و با همکاری اتحادیه ی انجمن های اسلامی دانش آموزی در مصلی آیت الله اعرافی شهرستان میبد.

این کتاب جعبه ابزاری کارآمد برای گام دوم انقلاب است. اگر این سوال در فکرتان پرسه می ‌زند که نقش من در بیانیه گام دوم انقلاب چیست؟ «کتابِ کارِ بیانیه گام دوم انقلاب» به کارتان می ‌آید. برای پاسخ به این سوال، تمرین ‌ها و بوم ‌های کتاب کار بیانیه گام دوم به کمک شما خواهند آمد.

چهارمین جلسه از سلسله جلسات کارگاهی دومین دوره از  آموزش نویسندگی در سالن شهدا میبد برگزار شد.

 دومین دوره آموزش نویسندگی با حضور استاد محمد علی جعفری و به همت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهرستان میبد در حال برگزاری است.

در این جلسات نویسنده جوان و انقلابی کشوری، در دو کلاس مجزا در ترم اول و دوم به آموزش نویسندگی به صورت کارگاهی می پردازند.