جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهرستان میبد

۵ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

انتشار کلیپی از جشن ترنم وحدت

بمناسبت میلاد امام حسن عسکری (ع)

این جشن در هفته وحدت و در مصلی آیت الله اعرافی و با حضور چشمگیر آحاد مختلف مردم و خانواده ها و با همکاری جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی میبد، حوزه بسیج خواهران، واحد فرهنگی مصلی، شهرداری میبد و هییت فرهنگی محمد رسول الله  برگزار گردید.

فروش ویژه کتاب « دکل » در مصلی آیت الله اعرافی شهرستان میبد.

دکل اولین کتاب داستانی با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب است که ماجرای آن در یک دبیرستان و در قالب هفت زنگ به تصویر کشیده شده است.

گفتگویی جنجالی و هیجانی بین یک روحانی مبلّغ و دانش‌آموزان دبیرستانی است.

هدف اصلی از تدوین کتاب دکل این است که متن مهم بیانیه گام دوم انقلاب که توسط رهبر معظم انقلاب حفظه الله در ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۷ ابلاغ شده است در قالب یک داستان جذاب در معرض مطالعه جوانان عزیز قرار گیرد.

برگزاری چهارمین نشست مجمع عمومی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهرستان میبد
چهارمین مجمع عمومی جبهه فرهنگی انقلاب شهرستان میبد با حضور اعضای مجمع و هیات امنا در محل مصلی بزرگ آیه الله اعرافی برگزار گردید.

دهمین و آخرین جلسه از دوره دوم کارگاه نویسندگی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهرستان میبد برگزار شد

در این دوره که با حضور استاد محمد علی جعفری برگزار میشد شرکت کنندگان با مفاهیم مقدماتی فن نویسندگی به صورت کارگاهی آشنا شدند

این جلسات در ادامه دور اول کارگاه نویسندگی بمنظور شناسایی و توانمد سازی علاقه مندان هنر نویسندگی با مشارکت ۲۰ نفر تشکیل شد

 به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد رسول اعظم(ص) و امام صادق(ع) و به همت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهرستان میبد و با همکاری شهرداری میبد، حوزه مقاومت بسیج خدیجه الکبری(س)، واحد فرهنگی مصلی و هیات محمد رسول‌الله(ص) جشن بزرگ «ترنم وحدت» برگزار شد.