جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهرستان میبد

فروش ویژه کتاب «کار بیانیه گام دوم انقلاب» به همت جبهه فرهنگی میبد و با همکاری اتحادیه ی انجمن های اسلامی دانش آموزی در مصلی آیت الله اعرافی شهرستان میبد.

این کتاب جعبه ابزاری کارآمد برای گام دوم انقلاب است. اگر این سوال در فکرتان پرسه می ‌زند که نقش من در بیانیه گام دوم انقلاب چیست؟ «کتابِ کارِ بیانیه گام دوم انقلاب» به کارتان می ‌آید. برای پاسخ به این سوال، تمرین ‌ها و بوم ‌های کتاب کار بیانیه گام دوم به کمک شما خواهند آمد.

مخاطب اصلی کتاب، همان مخاطب اصلی بیانیه گام دوم، یعنی ملت ایران بویژه جوانان هستند. به همین دلیل در نگارش کتاب تلاش شده است، از بیانی روان، جذاب و خلاقانه همراه با ضمائم چندرسانه ‌ای استفاده شود.

مقام معظم رهبری (حفظه ا..) بارها و بارها به اهمیت تبیین بیانیه اشاره کرده ‌اند: «تجاوب قشرهای مختلف از نخبگان و آحاد جوانان و دانشجویان و روحانیّون و طلّاب و دیگران به این بیانیّه‌ چهلمین سال، بیانیّه‌ گام دوّم، بسیار بجا و خرسندکننده بود. این نشان‌دهنده‌ این است که نیاز به تبیین وجود دارد.»

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی