جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهرستان میبد

برگزاری چهارمین نشست مجمع عمومی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهرستان میبد
چهارمین مجمع عمومی جبهه فرهنگی انقلاب شهرستان میبد با حضور اعضای مجمع و هیات امنا در محل مصلی بزرگ آیه الله اعرافی برگزار گردید.
در ابتدای این نشست حجه الاسلام صباغی دبیر مجمع عمومی؛ ضمن خوش امدگویی به حاضران ، به بیان مصوبات و برنامه های مجمع پرداخت.
در ادامه سرکار خانم امینیان مسوول بسیج خواهران میبد و جناب آقای دکتر اسلامی مسوول آستان مقدس امامزاده خدیجه خاتون (دو تن از مدیران عضو جبهه) به بیان برنامه ها و عملکرد خود پرداختند.
در ادامه مراسم نیز ریاست محترم آموزش و پرورش شهرستان، جناب آقای محمدرضا کارگر به تشریح عملکرد و اهم برنامه های آموزش و پرورش میبد در سال جاری و زمینه های همکاری و تعامل میان جبهه فرهنگی و آموزش و پرورش پرداخت.
درپایان نیز آیین نامه پذیرش اعضای جدید مجمع عمومی، به مشورت و نظرخواهی گذاشته شد.
شایان ذکر می باشد جبهه فرهنگی شهرستان میبد به منظور هم افزایی و افزایش ارتباط و تاثیرگذاری تشکل های فرهنگی میبد تشکیل شده و در حال حاضر شناسایی و تکمیل اعضا و تدوین برنامه ها و چشم انداز از مهمترین برنامه های مجمع عمومی آن می باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی