جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهرستان میبد

به همت کارگروه شعر انقلابی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهرستان میبد، با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میبد کارگاه نقد شعر و نوحه شاعران و مداحان میبد و نیز جلسه نقد کتاب «آشیان آسمان» اثر سرکار خانم فائزه زرافشان برگزار شد.
مشروح این نشست ها که با حضور ارزشمند استاد سید مهدی حسینی رکن آبادی و شاعر ولایی، جناب آقای یوسف رحیمی از شهر مقدس قم برگزار شد بدین شرح است:
۱_ کارگاه نقد نوحه که در صبح جمعه از ساعت ۱۱ تا ۱۳ برگزار گردید ، ابتدا استاد حسینی کلیات و مبانی نوحه را مطرح کردند و سپس اعضای انجمن شعر آئینی  انقلابی میبد نوحه های خود را ارائه کرده و از نقدهای راهگشای استاد حسینی بهرمند شدند.
۲ جلسه ی نقد کتاب " آشیان آسمان " اثر طبع فائزه زرافشان ؛ از اعضای انجمن شعر ؛ در عصر جمعه از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ برگزار گردید . در این جلسه استاد حسینی ابتدا ویژگی های شعر خوب و راهکارهای سرودن شعر خوب را ارائه داده و سپس به صورت دقیق و موشکافانه محاسن و معایب اثر را برشمردند و حاضرین جلسه نیز به اظهار نظر درمورد این اثر پرداختند.
۳_ کارگاه نقد شعر که از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰ برگزار گردید و اعضای انجمن اشعار خود را ارائه داده و استاد حسینی به نقد و نظر پرداختند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی