جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهرستان میبد

جلسه سوم حلقه کتابخوانی جبهه فرهنگی با موضوع" گنج دفاع مقدس مرهم رنج اقتصادی" برگزار گردید.
اولین دستور کار جلسه بررسی کتاب "ساسان مامان اینا در سرزمین عجایب"  کتاب برگزیده جشنواره رسانه و اقتصاد بود. اعضا کتاب مذکور را دارای نکات کاربردی اقتصادی با چاشنی طنز توصیف کردند.
در ادامه استاد فواید کتابخوانی را برشمردند ایشان بیان داشتند کتاب فقط برای یادگیری نیست!!! بلکه فایده مهم دیگر آن انتقال حس به مخاطب است!
برنامه بعدی جلسه، جواب دادن به یک سوال بود؛
چقدر امروز  به دیگران کمک کرده اید یا کمک گرفته اید؟
اعضا پس از نوشتن جواب این سوال متوجه اهمیت این کمکها در پیشبرد اهداف اقتصادی شده اند؛ کمک و تعاون یکی از نکات کلیدی اقتصاد مقاومتی است که در سوره مبارکه قصص به اصول آن اشاره شده است.
بررسی نقشه جامع علمی کشور از دیگر برنامه های جلسه بود. این نقشه توانسته اولویتهای علمی و رشته های اولویت دار را برای کشور مشخص کند لذا کسانی که در شرف انتخاب رشته هستند می بایست نسبت به این اولویتها آشنایی کافی داشته باشند.
یکی از نقاط برجسته جلسه،خواندن خاطرات سفیر سابق ایران در ونزوئلا بود. کارهایی که این سفیر توانسته بود در راستای اقتصاد مقاومتی( صادرات تراکتور و احداث کارخانه آن، صادرات ادوات کشاورزی و....)  انجام دهد قابل تحسین بود.
در ادامه فیلم خاطره خوانی سفیر ونزوئلا در کانال گذاشته خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی