جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شهرستان میبد

حمایت میبدی‌ها از سریال گاندو با امضای یک طومار
در حاشیه نمازجمعه این هفته میبد دهها نمازگزار با امضای طوماری خطاب به مدیر شبکه سوم سیما حمایت قاطع خود را از سریال گاندو و عوامل سازنده آن اعلام کردند.
در این طومار از سازندگان این سریال و همچنین مدیران صداوسیما خواسته شده تا در برابر فشارهای ضدانقلاب و دنباله‌های داخلی آنان منفعل نشوند و به دنبال تداوم ساخت این نوع سریال‌ها باشند.
گفتنی است که این طومار برای روابط عمومی سازمان صدا و سیما ارسال خواهد شد. متن طومار به شرح ذیل می باشد:
بسمه تعالی
برادر گرامی جناب آقای علی فروغی
مدیر محترم شبکه سه سیما
مردم ایران طی شبهای اخیر با مشاهده سریال بسیار متفاوت و جذاب «گاندو» از شبکه سوم سیما با گوشت و پوست و استخوان خود متوجه شدند که سرویس‌های جاسوسی آمریکا چگونه با همدستی مزدوران پلید داخلی‌اش اعم از برخی مسئولین و آقازاده‌ها و خبرنگاران و صنعتگران و… در عرصه اقتصادی، مردم ایران را در تنگنای شدید اقتصادی قرار می‌دهد و راه دور زدن تحریم‌ها را مسدود می‌کند و البته مهمتر از آن دیدند که نیروهای نخبه و جان بر کف اطلاعاتی و امنیتی کشور و خصوصا سربازان گمنام امام زمان(عج) در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با نهایت تیزهوشی چگونه در مقابل نفوذ عناصر دشمن ایستاده‌اند و از هموطنان خود جانانه دفاع می‌کنند.
ما امضاءکنندگان این طومار بدینوسیله مراتب سپاسگزاری و حمایت قاطع خود را از سازندگان این سریال بسیار پرمخاطب از جمله آقایان جواد افشار(کارگردان)، مجتبی امینی(تهیه کننده)، پیام دهکردی، داریوش فرهنگ و وحید رهبانی (بازیگران شاخص این مجموعه) اعلام داشته و از شما می‌خواهیم که ضمن ادامه این روند افتخارآمیز و تولید آثار بسیار بیشتری شبیه به این، به پشتوانه این ملت در برابر فشارهای عناصر سیاسی و حزبی که بعضا عقبه همان مزدوران آمریکایی هستند، بایستید.
ایام عزت مستدام
جمعی از نمازگزاران جمعه شهرستان میبد

نظرات  (۱)

احسنت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی